p1259

P1259

Nieprzeczytany post autor: TerraX » 04 p1259p1259, Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek » 04 cze Nieprzeczytany post autor: przybys33 » 29 cze ,

By Pepcio October 25, in Skośnookie. Honda zdechła a miało być tak pięknie. Jadąc wywaliła checka - po odczytaniu błędu wyszło P - usterka systemu vtec. Silnik kręci jedynie do 3,5 tys i zaczyna przerywać. Ktoś podpowie od czego zacząć poszukiwania usterki? Czytałem o czyszczeniu czujnika vtec i jakiegoś sitka pod nim, pytanie brzmi czy to dobry trop i gdzie szukać tego czujnika po lewej stronie silnika?

P1259

Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp. Forum Samochodowe na YouTube. Szukaj kodu. Ocena: 5. Naprawiłeś problem kodu P? Dodaj rozwiązanie! Dodaj komentarz. Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2? W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: " Diagnostyka samochodowa " podając markę i model auta. P - Audi, Volkswagen. P - Acura, Honda.

W tym przypadku dolewanie na ciepło kończy się przelaniem p1259 maksimum.

Problem Blad P Forum www. Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat. Witam wszystkich mam problem kupilem honde crv 2. Powrót do góry.

P code is a manufacturer-specific code that is specific to Honda and Acura vehicles. The VTEC system is designed to optimize engine performance by adjusting the valve timing and lift according to driving conditions. It operates by using two different camshaft profiles: one for low-speed operation and the other for high-speed performance. This allows the engine to deliver both efficient and powerful performance across a wide range of driving scenarios. It uses oil pressure to adjust the camshaft lobes, optimizing valve lift and timing for improved efficiency and performance. This technology is a signature feature of Honda engines, offering benefits such as better fuel economy, increased torque, and overall enhanced performance. This typically indicates an issue with the VTEC oil pressure switch or the solenoid valve. These components play crucial roles in controlling the oil pressure and activating the VTEC mechanism. The severity level of the P code in a Honda vehicle is generally considered to be moderate.

P1259

This is one of the most frequent OBD2 trouble codes. Read the full article below to know what it means, how to fix it, and what other codes may show related to it. Bank 1 refers to the bank of cylinders that includes cylinder number 1 on V-type engines. Performing tests when there are no symptoms in the car. A proper diagnosis should have some visible symptoms so that the source of the issue will be easier to identify and fix. Mistaking this trouble code with Bank 2 or Bank 3 when running VTEC test for Bank 1 when checking where the fault lies within the system.

Sharepoint vbcps

Posted November 5, Co Nowego? Co prawda od ostatniego postu ze km nie było problemu z usterką VTEC, check o dawna się nie świeci ale jazda głównie po kilkanaście km i bez "szaleństw", zresztą strach wyprzedzać, bo wskoczenie w tryb awaryjny na lewym pasie, przed tirem Na razie jeździ, zobaczy się co dalej, bo nie jestem przekonany co do tej "naprawy", cały czas nasuwa mi się cytat z filmu Mafia-"kupując używany samochód, kupujesz problemy innych ludzi", moja stara civiczka z salonu mimo swoich 21 lat, mimo kilku napraw nigdy nie odmówiła posłuszeństwa w czasie jazdy. Wtedy wymienię motorownie. Słyszałem o jakimś warsztacie w Chorzowie, ale nie mam namiarów. Szukaj na forum. Czy ktos mial podobny problem? To nie będzie informacja o ciśnieniu oleju albo o zmiennym napięciu odwzorowane w stos do obrotów - tego wydaje mi się nie dostaniesz. Zarejestruj się lub Zaloguj Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach. Markson43 SuperMechanior. Gość też stwierdził, że nie ma szansy sprawdzić czy łańcuch rozrządu jest rozciągnięty bez rozbierania silnika, a ponoć w obudowanie rozrządu jest specjalna klapka przez którą widać napinacz i na podstawie jego wysunięcia można rozpoznać w jakim stanie jest rozrząd. Dacia odpada. Przez OBD dało by się ale to trzeba mieć niezłą "maszynkę" może w aso, przeważnie poprostu podpina się manometr do czujnika oleju i sprawdza cisnienie. Dzieki za wszystkie informacje.

We recommend Torque Pro. The VTEC system uses two or sometimes three camshaft lobe profiles that can be selected hydraulically to increase the volumetric efficiency of the engine. As a practical matter though, VTEC should not be confused with Variable Valve Timing systems that rotate camshafts relative to a reference point in order to either advance or retard the valve timing.

Samochód stoi u mechanika. Szukaj Wyszukiwanie Zaawansowane…. Ciekawe dlaczego zgubił kucze po rozładowanym aku? P - Acura, Honda, Isuzu. Dodaj rozwiązanie problemu. Nawet im powiedziałem przy odbiorze, że słyszę jak łańcuch wali po obudowie. Nie wydaje mi się, by producent zakładał , że poziom oleju na zimnym nie uruchamianym silniku mógł sięgać cm ponad max bo to chore. JPG chyba o tym mowa. Czy będzie to rano czy wieczorem nie powinno być specjalnej różnicy. Tak na logikę i chłopski rozum to właśnie krótszy tłok będzie miał tendencję do "kiwania się" w cylindrze "na boki" co może wywoływać stuki. Dołączył Posty 10 Dziękuję 0 Dziękowano 0 razy w 0 postach. Ani Forscan, ani IDS nie dały rady. Zasady ochrony danych osobowych Regulamin. Silnik kręci jedynie do 3,5 tys i zaczyna przerywać.

0 thoughts on “P1259

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *